Zgłoś lokalizację TYLKO TERAZ! DARMOWA DOSTAWA OD 49 ZŁ DLA ZALOGOWANYCH   Facebook Instagram

do kasy suma: 0,00 zł

Zgłoś lokalizację TYLKO TERAZ! DARMOWA DOSTAWA OD 49 ZŁ DLA ZALOGOWANYCH   Facebook Instagram

Pytania i odpowiedzi

Q&A,  czyli najczęściej zadawane pytania

 

ZAKUPY W SKLEPIE INTERNETOWYM drogeriejawa.pl

  • W jaki sposób złożyć zamówienie?

Składanie zamówień w naszym sklepie jest niezwykle proste. Znajdź interesujący produkt w sklepie internetowym, dodaj go do koszyka, podaj swoje dane w formularzu zamówienia, zaakceptuj regulamin i sfinalizuj transakcję. Możesz również zarejestrować się w sklepie, aby otrzymać potwierdzenie złożenia zamówienia oraz śledzić status przesyłki.

  • Jak dokonać modyfikacji złożonego zamówienia?

W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 691 980 023  lub napisz maila na adres: bok@drogeriejawa.pl

  • W którym miejscu należy wpisać kod rabatowy?

Przysługujący Ci kod rabatowy możesz wpisać w momencie finalizacji swojego zamówienia przy wyborze płatności. Jeśli kod będzie poprawny po kliknięciu opcji zatwierdź zmieni się łączna kwota zamówienia – zgodnie z przysługującą w ramach kuponu zniżką.

  • Jak skorzystać z promocji z rabatem na wybrane marki?

To bardzo proste. Wystarczy, że zalogujesz się w naszym sklepie internetowym używając swojego loginu i hasła oraz dodasz wybrane produkty do koszyka. Jeśli wybrane przez Ciebie artykuły są objęte specjalnymi promocjami, rabat naliczy się automatycznie.

  • Ile sztuk produktu objętego promocją, mogę kupić jednorazowo?

Możesz kupić dowolną ilość sztuk produktu objętego promocją. Nie wprowadzamy żadnych limitów ilościowych.

  • Jak mogę szybko wyszukać produkty?

Chcąc w prosty sposób wyszukać produkty, skorzystaj z opcji przeglądania produktów:

  • poprzez kategorie - produkty są logicznie pogrupowane, aby ułatwić ich przeglądanie.
  • poprzez wyszukiwarkę - po prostu wpisz szukany produkt (jego markę lub nazwę - co najmniej trzy pierwsze litery), wyszukamy wszystkie produkty pasującego do zapytania.
  • poprzez listy ulubionych produktów- które możesz tworzyć, aby w przyszłości szybciej robić zakupy, oraz pamiętać swoje wcześniejsze wybory.

 

  • W jaki sposób dodać produkt do ulubionych?

Jeśli podoba Ci się jakiś artykuł, ale obecnie nie jest on dostępny lub chcesz zamówić go później, stwórz listę swoich ulubionych produktów.

Znajdź na naszej stronie poszukiwany produkt i za pomocą przycisku „Dodaj do ulubionych” przenieś go do swojej zakładki. Od teraz wszystkie ulubione produkty będziesz mieć w jednym miejscu.

Czy istnieją ograniczenia ilościowe przy zamówieniu produktu?

Zastrzegamy sobie możliwość wprowadzenia ograniczenia ilościowego w zakupie niektórych towarów oraz uzależnienia ich od wartości całego zamówienia Klienta.

  • Anulowanie złożonego zamówienia

Jeśli zarejestrowałaś/eś się jako Klient w systemie zamówień na naszej stronie www, możesz przy pomocy panelu użytkownika zgłosić chęć anulowania zamówienia.

Możesz również skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta dowolnym kanałem komunikacji dostępnym w zakładce Kontakt.

WAŻNE! Gdy przesyłka zostanie wydana z naszego magazynu kurierowi - nie mamy już możliwości anulowania zamówienia i wstrzymania przesyłki.

 

APLIKACJA JAWA

  • Czym jest APLIKACJA JAWA?

Aplikacja JAWA to program lojalnościowy, dzięki któremu możesz być zawsze na bieżąco z ofertą promocyjną, którą przygotowaliśmy dla Ciebie. Od dziś najlepsze promocje, zawsze aktualne gazetki, informacje o najnowszych konkursach oraz oferty specjalne będziesz mieć zawsze w zasięgu ręki i Twojego telefonu.

  • Jak pobrać APLIKACJĘ JAWA?

Aby stać się Użytkownikiem aplikacji JAWA, pobierz aplikację mobilną, którą zainstalujesz na swoim smartfonie. Następnie wypełnij formularz rejestracyjny, który zobaczysz przy pierwszym uruchomieniu aplikacji. Nie zapomnij zaakceptować Regulaminu.

Pomoc dotyczącą pobrania i instalacji aplikacji mobilnej  JAWA, znajdziesz w broszurach informacyjnych dostępnych w Drogeriach JAWA lub na stronie internetowej www.drogeriejawa/aplikacja/.

  • Jakie są benefity wynikające z pobrania APLIKACJI?

Będąc Użytkownikiem Aplikacji otrzymujesz pakiet korzyści:

  • Oferty cenowe oraz specjalne akcje promocyjne dostępne tylko dla Użytkowników
  • Spersonalizowaną mobilną Kartę Klienta – masz ją zawsze przy sobie.
  • Zawsze aktualne gazetki -szybki i łatwy dostęp do najnowszej oferty
  • Trendy i inspiracje – zainspiruj się, czytając wskazówki i porady naszych Ekspertek Piękna.
  • Lokalizator Drogerii Jawa
  • Jakie produkty można kupić taniej, korzystając z aplikacji?

W aplikacji JAWA, można kupić taniej, wszystkie produkty oznaczone etykietą „Z aplikacją taniej”. Listę aktualnych promocji znajdziesz zawsze w aplikacji w zakładce: „Z aplikacją taniej”, w aktualnej gazetce lub w sklepie internetowym www.drogeriejawa.pl.

  • Czy za pomocą aplikacji JAWA mogę kupować produkty on-line?

TAK. Produkty objęte promocją „Z aplikacją taniej” możesz kupić zarówno w sklepie internetowym dostępnym pod adresem drogeriejawa.pl, jak i w drogeriach stacjonarnych. Pamiętaj, żeby każdorazowo pokazać swoją Kartę Klienta, przy kasie lub podać jej numer przy finalizacji zamówienia online.

  • Czy korzystanie z aplikacji jest bezpłatne?

Tak. Korzystanie z aplikacji mobilnej JAWA jest całkowicie bezpłatne.

  • W jaki sposób mogę zrezygnować z uczestnictwa w aplikacji JAWA?

W celu rezygnacji uczestnictwa w aplikacji JAWA, wyślij maila na adres: klubmojajawa@siecjawa.pl. Pamiętaj, by w treści maila podać dane konta, które chcesz usunąć.

DOSTAWA

  • Jakie są dostępne metody dostawy?

Sposób doręczenia Przesyłki wskazuje Klient, wybierając jedną z możliwych opcji:

1) doręczenie pod wskazany adres;

2) doręczenie do Punktu Obsługi Paczek (odbiór własny z paczkomatów).

  • Kto ponosi koszt dostawy?

Koszt dostawy ponosi Kupujący, chyba że Sprzedawca  wprowadzi dodatkową promocje dotyczącą ceny dostawy lub przekaże kupon odejmujący koszt dostawy.

  • W jakim terminie przesyłka zostanie doręczona?

Dokładamy wszelkich starań, aby zaoferować naszym Klientom jak najwyższy poziom obsługi. Obecnie 90% przesyłek dociera na miejsce w ciągu 1-2 dni roboczych.

Czas dostawy może różnić się w zależności od dnia tygodnia, w którym złożono zamówienie. Maksymalny czas dostawy wynosi do 3 dni roboczych. Jeżeli ostatni dzień terminu dostawy przypada na sobotę, niedzielę lub dzień świąteczny, termin dostawy zostaje automatycznie przedłużony na kolejny dzień roboczy.

  • Jak długo przesyłka oczekuje w Paczkomacie InPost?

Przesyłka oczekuje na odbiór w paczkomacie InPost przez 48 godzin od momentu otrzymania wiadomości sms.

  • W jaki sposób odebrać przesyłkę z paczkomatu?

W momencie dostarczenia przesyłki do wybranego paczkomatu otrzymasz smsem powiadomienie wraz z kodem odbioru (6 cyfr). Po otrzymaniu kodu udaj się do wybranego Paczkomatu i podaj na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją przesyłką. Więcej informacji znajdziesz na stronie firmy InPost: https://inpost.pl/kontakt

  • Czy mogę śledzić przesyłkę?

Tak opcja podglądu drogi przesyłki dostępna jest w aplikacji Inpost.  Szczegóły dotyczące aplikacji znajdują się na stronie internetowej operatora.

  • Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony?

W przypadku, gdy otrzymany produkt dotarł uszkodzony należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Biuro Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem 691 980 023 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: bok@drogeriejawa.pl

  • Czy kurierowi mogę zapłacić za przesyłkę pobraniową kart?

Opłatę za Przesyłki pobraniowe można uiścić przy jej odbiorze od umocowanego przedstawiciela Operatora dostarczającego tę Przesyłkę bezpośrednio do Odbiorcy – gotówką lub za pośrednictwem terminala płatniczego obsługującego karty płatnicze: VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro (w sytuacji w której umocowany przedstawiciel Operatora poinformuje Odbiorcę o takiej możliwości), w tym także za pomocą BLIK, a także gotówką w oddziale sieci kurierskiej Operatora.

  • Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.

  • Czy mogę wskazać konkretny dzień, w którym oczekuję dostarczania przesyłki?

Nie. Regulaminy dostaw przesyłki znajdziesz na stronach wybranego przez Ciebie operatora.

  • Co jeśli kurier mnie nie zastanie w domu?

Operator podejmie próbę kontaktu telefonicznego z Odbiorcą celem uzgodnienia drugiej próby doręczenia w tym samym dniu. W przypadku niemożności kontaktu z Odbiorcą lub niemożności doręczenia Przesyłki w tym samym dniu, Operator podejmie drugą próbę doręczenia Przesyłki w następnym dniu roboczym, a w przypadku nieobecności Odbiorcy przy drugiej próbie doręczenia, Operator pozostawi pod adresem doręczenia informację (tzw. awizo) lub powiadomi wiadomością sms lub e-mail, lub za pośrednictwem Aplikacji mobilnej (w przypadku użytkowników Aplikacji mobilnej) Odbiorcę o tym, że może on odebrać Przesyłkę w ciągu kolejnych 3 dni roboczych we wskazanym w powyższej informacji lub w powiadomieniu miejscu i czasie

  • Czy mogę zmienić adres dostawy?

Tak. Uzgodnienie z Operatorem innego miejsca doręczenia odbywa się poprzez generowany indywidualnie kod dostępu do strony internetowej Operatora, na której możliwe jest zarządzanie Przesyłką w sposób zgodny z treścią Regulaminu umieszczonego na stronie inpost.pl

 

METODY PŁATNOŚCI

  • Jakie są dostępne metody płatności?

Kupujący ma do wyboru następujące metody płatności za zamówione produkty:

  • płatność za pośrednictwem Płatności Shoper - wygodny i bezpieczny system płatności elektronicznych za pośrednictwem Blue Media S.A.
  • Płatność przy odbiorze -umożliwia kupującym dokonanie płatności po otrzymaniu paczki.

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Na opłacenie złożonego zamówienia masz 3 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium