Q&A, czyli najczęściej zadawane pytania
ZAKUPY W SKLEPIE INTERNETOWYM drogeriejawa.pl
- W jaki sposób złożyć zamówienie?
Składanie zamówień w naszym sklepie jest niezwykle proste. Znajdź interesujący produkt w sklepie internetowym, dodaj go do koszyka, podaj swoje dane w formularzu zamówienia, zaakceptuj regulamin i sfinalizuj transakcję. Możesz również zarejestrować się w sklepie, aby otrzymać potwierdzenie złożenia zamówienia oraz śledzić status przesyłki.
- Jak dokonać modyfikacji złożonego zamówienia?
W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 39 77 555 wewnętrzny 9 lub napisz maila na adres: bok@drogeriejawa.pl
- W którym miejscu należy wpisać kod rabatowy?
Przysługujący Ci kod rabatowy możesz wpisać w momencie finalizacji swojego zamówienia przy wyborze płatności. Jeśli kod będzie poprawny po kliknięciu opcji zatwierdź zmieni się łączna kwota zamówienia – zgodnie z przysługującą w ramach kuponu zniżką.
- Jak skorzystać z promocji z rabatem na wybrane marki?
To bardzo proste. Wystarczy, że zalogujesz się w naszym sklepie internetowym używając swojego loginu i hasła oraz dodasz wybrane produkty do koszyka. Jeśli wybrane przez Ciebie artykuły są objęte specjalnymi promocjami, rabat naliczy się automatycznie.
- Ile sztuk produktu objętego promocją, mogę kupić jednorazowo?
Możesz kupić dowolną ilość sztuk produktu objętego promocją. Nie wprowadzamy żadnych limitów ilościowych.
- Jak mogę szybko wyszukać produkty?
Chcąc w prosty sposób wyszukać produkty, skorzystaj z opcji przeglądania produktów:
- poprzez kategorie - produkty są logicznie pogrupowane, aby ułatwić ich przeglądanie.
- poprzez wyszukiwarkę - po prostu wpisz szukany produkt (jego markę lub nazwę - co najmniej trzy pierwsze litery), wyszukamy wszystkie produkty pasującego do zapytania.
- poprzez listy ulubionych produktów- które możesz tworzyć, aby w przyszłości szybciej robić zakupy, oraz pamiętać swoje wcześniejsze wybory.
- W jaki sposób dodać produkt do ulubionych?
Jeśli podoba Ci się jakiś artykuł, ale obecnie nie jest on dostępny lub chcesz zamówić go później, stwórz listę swoich ulubionych produktów.
Znajdź na naszej stronie poszukiwany produkt i za pomocą przycisku „Dodaj do ulubionych” przenieś go do swojej zakładki. Od teraz wszystkie ulubione produkty będziesz mieć w jednym miejscu.
- Czy istnieją ograniczenia ilościowe przy zamówieniu produktu?
Zastrzegamy sobie możliwość wprowadzenia ograniczenia ilościowego w zakupie niektórych towarów oraz uzależnienia ich od wartości całego zamówienia Klienta.
- Anulowanie złożonego zamówienia
Jeśli zarejestrowałaś/eś się jako Klient w systemie zamówień na naszej stronie www, możesz przy pomocy panelu użytkownika zgłosić chęć anulowania zamówienia.
Możesz również skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta dowolnym kanałem komunikacji dostępnym w zakładce Kontakt.
WAŻNE! Gdy przesyłka zostanie wydana z naszego magazynu kurierowi - nie mamy już możliwości anulowania zamówienia i wstrzymania przesyłki.
DOSTAWA
- Jakie są dostępne metody dostawy?
Sposób doręczenia Przesyłki wskazuje Klient, wybierając jedną z możliwych opcji:
1) doręczenie pod wskazany adres;
2) doręczenie do Punktu Obsługi Paczek (odbiór własny z paczkomatów).
- Kto ponosi koszt dostawy?
Koszt dostawy ponosi Kupujący, chyba że Sprzedawca wprowadzi dodatkową promocje dotyczącą ceny dostawy lub przekaże kupon odejmujący koszt dostawy.
- W jakim terminie przesyłka zostanie doręczona?
Dokładamy wszelkich starań, aby zaoferować naszym Klientom jak najwyższy poziom obsługi. Obecnie 90% przesyłek dociera na miejsce w ciągu 1-2 dni roboczych.
Czas dostawy może różnić się w zależności od dnia tygodnia, w którym złożono zamówienie. Maksymalny czas dostawy wynosi do 3 dni roboczych. Jeżeli ostatni dzień terminu dostawy przypada na sobotę, niedzielę lub dzień świąteczny, termin dostawy zostaje automatycznie przedłużony na kolejny dzień roboczy.
- Jak długo przesyłka oczekuje w Paczkomacie InPost?
Przesyłka oczekuje na odbiór w paczkomacie InPost przez 48 godzin od momentu otrzymania wiadomości sms.
- W jaki sposób odebrać przesyłkę z paczkomatu?
W momencie dostarczenia przesyłki do wybranego paczkomatu otrzymasz smsem powiadomienie wraz z kodem odbioru (6 cyfr). Po otrzymaniu kodu udaj się do wybranego Paczkomatu i podaj na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją przesyłką. Więcej informacji znajdziesz na stronie firmy InPost: https://inpost.pl/kontakt
- Czy mogę śledzić przesyłkę?
Tak opcja podglądu drogi przesyłki dostępna jest w aplikacji Inpost. Szczegóły dotyczące aplikacji znajdują się na stronie internetowej operatora.
- Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony?
W przypadku, gdy otrzymany produkt dotarł uszkodzony należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Biuro Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem 22 39 77 555 wewnętrzny 9 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: bok@drogeriejawa.pl
- Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
- Czy mogę wskazać konkretny dzień, w którym oczekuję dostarczania przesyłki?
Nie. Regulaminy dostaw przesyłki znajdziesz na stronach wybranego przez Ciebie operatora.
- Co jeśli kurier mnie nie zastanie w domu?
Operator podejmie próbę kontaktu telefonicznego z Odbiorcą celem uzgodnienia drugiej próby doręczenia w tym samym dniu. W przypadku niemożności kontaktu z Odbiorcą lub niemożności doręczenia Przesyłki w tym samym dniu, Operator podejmie drugą próbę doręczenia Przesyłki w następnym dniu roboczym, a w przypadku nieobecności Odbiorcy przy drugiej próbie doręczenia, Operator pozostawi pod adresem doręczenia informację (tzw. awizo) lub powiadomi wiadomością sms lub e-mail, lub za pośrednictwem Aplikacji mobilnej (w przypadku użytkowników Aplikacji mobilnej) Odbiorcę o tym, że może on odebrać Przesyłkę w ciągu kolejnych 3 dni roboczych we wskazanym w powyższej informacji lub w powiadomieniu miejscu i czasie
- Czy mogę zmienić adres dostawy?
Tak. Uzgodnienie z Operatorem innego miejsca doręczenia odbywa się poprzez generowany indywidualnie kod dostępu do strony internetowej Operatora, na której możliwe jest zarządzanie Przesyłką w sposób zgodny z treścią Regulaminu umieszczonego na stronie inpost.pl
METODY PŁATNOŚCI
- Jakie są dostępne metody płatności?
Kupujący ma do wyboru następujące metody płatności za zamówione produkty:
- płatność za pośrednictwem Płatności Shoper - wygodny i bezpieczny system płatności elektronicznych za pośrednictwem Auto Pay
- Płatność przy odbiorze -umożliwia kupującym dokonanie płatności po otrzymaniu paczki.
Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Zamówienie możesz opłacić do końca dnia, w którym zostało potwierdzone przez kliknięcie przycisku Złóż zamówienie. Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane.