Zgłoś lokalizację TYLKO TERAZ! DARMOWA DOSTAWA OD 99 ZŁ    Facebook Instagram

do kasy suma: 0,00 zł

2024/03/19

06:21

Zwroty i reklamacje

ZWROTY

 

W Drogerii internetowej JAWA masz prawo zwrócić bez podania przyczyny zamówienie, w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Należy jednak pamiętać, że oferowane przez nas produkty są głównie towarami higienicznymi, hermetycznie pakowanymi. Zgodnie z art. 38 pkt. 5 ustawy o prawach konsumenta towary, które zostały otwarte, używane bądź opakowanie zabezpieczające zostało na nich naruszone nie podlegają zwrotowi.

 

Zwrotu towaru możesz dokonać w prosty sposób:

1. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia dokładnie wypełnić formularz odstąpienia od umowy, wzór (Załącznik nr 1), oraz dołączyć go do przesyłki. Poinformuj nas o wykonanym zwrocie, kierując maila na adres: bok@drogeriejawa.pl Możesz się również skontaktować z nami telefonicznie: 691 980 023 

2. Spakować zwracany towar, produkty powinny zostać odpowiednio zabezpieczone, aby nie uległy uszkodzeniu lub zniszczeniu. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Możesz użyć kartonu, w którym paczka została dostarczona.

3. Spakowaną przesyłkę należy wysłać z dopiskiem ''ZWROT TOWARU'' na adres:

 

Sklep internetowy Drogeria Jawa

Gierdziejewskiego 7

02-495 Warszawa

 

    Chcesz skorzystać z paczkomatu InPost pamiętaj, że gabaryty paczki nie mogą przekroczyć wymiarów 41x38x64 cm oraz wagi 25 kg.               

4. Zwrot środków nastąpi do 14 dni od momentu otrzymania zwróconego towaru przy użyciu takich samych sposobów płatności jakie zostały wybrane w zakupie. Przy wyborze płatności- płatność przy odbiorze, zwrot środków zostanie dokonany na wskazany numer konta bankowego w formularzu. Sprzedawca zwróci najtańszy oferowany koszt dostawy. (Jeżeli klient wybrał inny niż najtańszy sposób dostawy, sprzedawca zwróci koszt najtańszej formy dostawy).

 

REKLAMACJE

 

Przed zgłoszeniem reklamacji oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji.

Jeśli produkt posiada wady, zniszczenia bądź jest uszkodzony prosimy o złożenie reklamacji.

W przypadku uszkodzenia przesyłki i/lub jej ubytku należy spisać protokół szkody z kurierem. Dla przesyłek paczkomatowych należy zgłosić reklamacje bezpośrednio na ekranie paczkomatu.

Zgłoszenie należy kierować na adres @: bok@drogeriejawa.pl, bądź pisemnie na adres:

 

Sklep internetowy Drogeria Jawa, z dopiskiem ''REKLAMACJA''

Gierdziejewskiego 7

02-495 Warszawa

 

Prosimy o przesłanie formularzu reklamacji, wzór (Załącznik nr 1) zdjęcia reklamowanego produktu lub przesyłki, protokół szkody (jeśli jest) oraz dowód zakupu (paragon, wyciąg z konta lub potwierdzenie płatności online).

Reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni od daty jej złożenia.

Do każdej reklamacji podejdziemy indywidualnie i rzetelnie, po rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Tobą mailowo bądź telefonicznie w celu ustalenia rozwiązania problemu.

 

WYMIANA

Wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpieniu od umowy) wybranych artykułów zgodnie z opisaną instrukcją zwrotu, następnie złożeniu nowego zamówienia.

 

 

Masz pytania? Potrzebujesz pomocy?

 

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta:

 Infolinia: 691 980 023

Od poniedziałku do piątku od 9:00 do 16:00

Opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów.

Adres email: bok@drogeriejawa.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium